Rabu, 06 Desember 2017

bintik merah pada alat kelamin bayi

bintik merah pada alat kelamin bayi

Sapu Ketuat Dalam 3 Hari Je

Klik Di Sini Untuk Konsultasi



bintik merah pada alat kelamin bayi - kutil kelamin adalah penyakit apa sih dok.mohon penjelasanya dok gimana caranya agar terhindar dari penyakit seperti ini.jika sudah terkena penyakit ini harus dengan apa cara mengobatinya dok.? .

Penyakit kelamin type ini iaitu type virus ponselv di mana satu daripada banyak jenis penyakit berjangkit. penularan penyakit ini melalui kesibukan seksual yang mana seorang yang telah dijangkiti terlebih dulu. menyebarkan penyakitnya pada orang lain. hal yang terbaik supaya terlepas dari penyakit ini iaitu setia pada pasangan anda. untuk tahu bagaimana caranya menyembuhkan penyakit ini juga kerap di kerjakan oleh pesakit pesakit virus ponselv satu diantaranya lakukan pembedahan kecil di bahagian yang dijangkiti tetapi banyak orang yang mengeluh bila telah di operasi bakal tumbuh lagi di bahagian lain., .. nah untuk lebih perincian di mana-mana kutil boleh tumbuh. mari kita kedua-duanya sama mengulasnya



Di mana saja ketuat boleh tumbuh ..?

Pada laki-laki

  1. kantung zakar
  2. dubur
  3. Paha bahagian atas
  4. Di sekitar atau di dalam dubur
  5. Batang atau hujung zakar
  6. Di dalam uretra
Pada perempuan
  1. Vulva
  2. Kulit kelamin bahagian luar termasuk sekitar dubur
  3. Dinding faraj
  4. Paha bahagian atas
  5. kutil kelamin juga boleh tumbuh pada mulut atau tekak.
  6. Selain pada alat vital dan daerah di sekitarnya,
  7. Biasanya keadaan ini disebarkan melalui seks oral.
  8. leher rahim
Ketuat kelamin adalah satu diantara type penyakit seksual berjangkit yang paling umum, pemicunya yakni humanpapilloma virus (HPV). Virus yang hidup didalam beberapa sel badan ini mempunyai kian lebih seratus type serta tak semua mengakibatkan ketuat kelamin. Ketuat kelamin adalah penyebabnya paling utama kanser serviks. Penularan penyakit ini berlangsung lewat kesibukan seksual dengan seorang yang sudah dijangkiti virus terlebih dulu.

Rentannya seorang untuk dijangkiti ketuat kelamin umumnya ditunjangi oleh sebahagian aspek risiko, seperti lakukan jalinan seksual dengan beberapa orang yang tidak sama tanpa ada pelindung, lakukan jalinan dengan seorang yang kisah kehidupan seksualnya tak di ketahui, serta aktif dengan cara seksual bermula sejak umur remaja. Diluar itu, seorang juga lebih terdedah diserang kutil kelamin bila terlebih dulu pernah menanggung derita penyakit menular seksual yang lain.

Penggunaan kondom boleh jadi langkah minimum membuat perlindungan kita dari daging tumbuh kutil kelamin, walau alat perancang keluarga ini tak seutuhnya menutupi kulit ruang genital.

Virus HPV tak boleh disebarkan melalui pelukan, ciuman, atau media penghubung seperti alat makan, tuala, atau kertas tandas. Virus ini cuma boleh disebarkan melalui hubungan pada kulit dengan kulit semasa berkaitan intim, termasuk juga seks oral serta sharing seks toys atau peralatan untuk merangsang pasangan. Walaupun begitu tidak sering berlaku, HPV boleh juga menular saat seseorang pesakit ketuat kelamin menyentuh ruang genital orang lain.

Seseorang ibu dapat juga menularkan virus HPV pada bayinya sepanjang sistem persalinan. Walau demikian, masalah sejenis ini tidak sering berlaku

Ubat Ketuat kemaluan 


TESTIMONI





Tunggu apa lagi? segera obat penyakit anda 

HUBUNGI KAMI


Fakta mengenai kutil kelamin:

Kutil kelamin iaitu jenis penyakit berjangkit seksual yang disebabkan oleh HPV (human papilloma virus).
Seperti PMS yang lain, kutil kelamin yang begitu menular, menebar umumnya melalui hubungan seksual, tetapi boleh juga menyebar melalui kenalan berterusan seperti melalui tuala, baju renang serta beberapa barangan lain yang dijangkiti dengan penyakit itu.

Tak semuanya type HPV menyebabkan ketuat kelamin. Pada masa inkubasi daripada virus sesudah jangkitan iaitu 2-9 bln .. Cuma dua-pertiga dari orang yang dijangkiti tunjukkan tanda-tanda. Kutil kelamin bukan sekadar nampak di daerah kelamin, tetapi juga di dubur, dubur, uretra, paha, mulut serta tekak.

Kutil kelamin boleh nampak satu per satu atau dalam kumpulan.
Umumnya doktor mendiagnosis kutil kelamin cuma dengan mengenalpasti pandangan seperti kembang kol.
Beberapa wanita yang sudah dijangkiti ketuat kelamin cuma tahu penyakitnya ini sesudah melakukan step pap smear teratur.

Kutil kelamin biasanya mempengaruhi kian lebih 5 juta orang tiap-tiap th ..
Pilihan penyembuhan untuk kutil kelamin berbeza-beza, dari cream serta salap hingga pada prosedur pembedahan.

Menyembuhkan penyakit ini yang cuma fokus untuk menyingkirkan kutilnya saja, sesungguhnya tak merawat kutil kelamin dengan cara maksimum

Umumnya pesakit penyakit kutil kelamin bakal alami berulang setiap waktu lantaran virus yang menyebabkan ketuat itu tetaplah ada.

Wanita hamil lebih berisiko mempunyai kutil kelamin kronik lantaran ketuat tumbuh cepat.
Janin serta bayi yang baru lahir boleh dijangkiti penyakit ini bila ibu mereka dijangkiti.
Perlindungan masa berkaitan sex tak menanggung anda akan tidak menjangkiti orang lain.

Tanda-tanda penyakit ketuat kelamin ini seperti rasa sakit ketika lakukan jalinan seksual, debit, obstruksi kencing, unjuran berisi di lokasi genital, rasa gatal yang susah diterangkan pemicunya, kemerahan pembengkakan di daerah kelamin, ketuat atau unjuran serta pendarahan sepanjang atau sesudah jalinan seksual.

Orang dengan kisah penyakit menular seksual mempunyai risiko lebih tinggi dijangkiti ketuat kelamin.


Demikian ulasan lengkap tentang bagaimana cara merawat dan mengenali gejala ketuat di kelamin

Untuk maklumat perundingan dan cara tempahan ubat ketuat kelamin herba sila hubungi costomer service kami

0856 0088 5758 (Whatsapp)

0823 2825 9969

PIN BB {D299D311}



Ditulis Oleh : Unknown // 07.53
Kategori:

Labels